תמונה

לצפייה במידעון חוגים 2020-2021

רישום לחוגים העירוניים לשנת2020-2021

ההרשמה במערכת החוגים המקוונת מתבצעת ב- 5 שלבים:

  • בחירת חוגים
  • מילוי פרטי נרשם / משתתף
  • מילוי פרטי משלם
  • הזנת פרטי כרטיס אשראי
  • אישור רישום

 

להרשמה במערכת החוגים המקוונת

תקנון רישום לחוגים עירונים

תקנון רישום לרובוטיקה

 

טפסים

  • להורדת טופס הצהרה הורה עצמאי לחץ כאן
  • להורדה טופס בקשה להנחה רשות הספורט לחץ כאן
  • להורדה טופס הפסקת פעילות לחוג לחץ כאן

 

חוגים עירוניים שאלות ותשובות

לחצו על שאלה על מנת לצפות בתשובה:

מהי היא עלות התשלום של החוגים?

עלות החוגים משתנה בהתאם לחוג, מספר ימי הפעילות בשבוע וכד`.

מי יכול להירשם לחוגים?

מערכת הרישום פתוחה לכל תושבי הוד השרון וכן לתושבים מחוץ לעיר. 

בני/בתי היו רשומים לחוג במהלך השנה שחלפה. האם המערכת רושמת באופן אוטומטי לשנה החדשה?

לא, המערכת לא רושמת באופן אוטומטי משנה לשנה.
יש להירשם כל שנה מחדש. 

בחרתי חוג אך הסכום לתשלום בפרטי כרטיס אשראי מופיע כ-0 ₪ (אפס). למה?

הסכום לתשלום מופיע כ-0 (אפס) מאחר וזו הוראת קבע שאינה תופסת את מסגרת האשראי. 

איך אני יודע שהרישום בוצע והסתיים בהצלחה?

לאחר מילוי פרטי כרטיס אשראי, להשלמת תהליך ההרשמה, יש ללחוץ על כפתור המשך (רצ"ב דוגמא):

תמונה

 

לאחר השלמת והקלדת כל הנתונים הנדרשים, לחיצה על כפתור "לחץ לאישור רישום" בתחתית המסך של שלב סיום רישום:
אישור רישום

שלאחריו יופיע מס` אישור (רצ"ב דוגמא):

מספר אישור 

ניתן להדפיס את האישור.
המסמך מהווה אישור לביצוע.

האם בתום הליך הרישום המקוון, המערכת שולחת אישור במייל?

כן, המערכת שולחת אישור לכתובת הדוא"ל שהוזנה בפרטי המשלם.

נרשמתי לחוג באופן מקוון והפסקתי את הפעילות. ניסיתי להירשם שוב באמצעות המערכת המקוונת אך המערכת לא אפשרה לי. מה עליי לעשות?

משתתף שנרשם באופן מקוון והפסיק את פעילותו בחוג במהלך השנה, לא יוכל להירשם במועד מאוחר יותר שוב לאותו החוג באמצעות המערכת המקוונת.
יש לפנות אל מנהל אולם הספורט שבו מתקיים החוג על מנת לבצע רישום.

כיצד מבטלים את הרישום לחוג?

ביטול פעילות בחוג יתבצע  על גבי טופס הפסקת פעילות בלבד! 

  • יש למלא את טופס הפסקת פעילות ולמסור למנהל אולם הספורט בו מתקיים החוג.
  • לא יתקבלו ביטולים דרך הטלפון או בהודעה למאמן / מדריך הקבוצה.
  • הודעות על הפסקת פעילות שהתקבלו עד ל-15 באותו החודש, המערכת תבצע חיוב לפי חישוב יחסי של מספר הימים באותו חודש.
  • הודעות על הפסקת פעילות שהתקבלו החל מה-15 באותו החודש, המערכת תחייב חיוב מלא של אותו החודש.
  • החל מה-01.04.2020, אין הפסקות פעילות ולא ניתן לקבל החזרים.

אני מעוניין להחליף את אמצעי התשלום, מה עליי לעשות?

להחלפת אמצעי תשלום לחוגים יש לפנות בכתב לכתובת הדוא"ל gvia@hod-hasharon.muni.il

לציין את בקשתך להחלפת אמצעי התשלום בחוג כולל פרטי ת.ז. של המשתתף, של המשלם וטלפון להתקשרות בחזרה.

 

אין לשלוח לכתובת דוא"ל זו את פרטי כרטיס אשראי! 

 

כמו כן, ניתן לפנות למחלקת הגבייה, אחראי על החוגים בטלפון : 09-7754017, בימים א` עד ה` בין השעות 08:00 – 12:00
(לא כולל שישי, ערבי חג, חג וכד`). 

כיצד ניתן לרשום יותר ממשתתף אחד?

בכל פעולת רישום, ניתן לבצע רישום עד 3 חוגים לאותו פרטי נרשם. 

מדוע מפורסם המחיר השנתי עבור החוגים באתר המקוון?

החוגים  מתקיימים במשך 10 חודשים עד סוף יוני, אלא אם כן המאמן/ת ממשיכים/ות את הפעילות בחודשים יולי- ואוגוסט.

האם ניתן להשתמש בכל כרטיס אשראי?

כן, המערכת מקבלת את כל כרטיסי האשראי השונים ומבצעת בדיקה שהינם פתוחים להוראת קבע.
כרטיס אשראי אשר אינו פתוח להוראת קבע, לא ייקלט במערכת ולא יבוצע רישום. 

יש לי שאלה או בקשה לבירור לגבי חוג. למי אני פונה?

ניתן לפנות טלפונית בדרכים הבאות: