החל משנת הלימודים תשפ"ה, וזאת על אף שידוע לנו כי, נצטרך לשאת בתשלום אגרת לימודי חוץ ובהוצאות הנסיעה.
אנו מודעים ומבינים כי, האישור ללימודי חוץ, שניתן לנו באגף החינוך, על פי בקשתנו, מהווה אך ורק מסמך המאשר כי בננו/ בתנו ראשי/ת ללמוד בביה"ס מחוץ להוד השרון.
 
Browser not supported
Browser not supported