תערוכה סיפור של איור
חמישי 17.6 בשעה 19:00
פתיחת תערוכה "סיפור של איור"
התערוכה תינעל ב- 12.08.21
עיריית הוד השרון בשיתוף קניון עזריאלי מארחות את תערוכת "סיפור של איור".
ילדי העיר בכל הגילאים שלחו אינטרפרטציות משלהן.ם עבור הכותרים הללו, ואת האיורים והציורים שנשלחו, שזרנו לתערוכה איורים לספרים ולשירים שעליהם גדלנו.
אנו מזמינים אתכן.ם לצלול ולחוות את סיפורי הילדות של המשתתפות.ים מנקודת מבט אישית ושונה.
התערוכה תוצג על גבי הקיר החיצוני של קניון מרגלית
אוצרת התערוכה: תם ליכט.
