ללמוד בריא - תזונה לשנת הלימודים
גם השנה חולקו קופסאות אוכל לכל התלמידות והתלמידים שמתחילים כיתה א', כחלק מהתוכנית הלאומית "אפשריבריא" שהוד השרון משתתפת בה זו השנה השנייה.
ומה מומלץ לשים בקופסה לגן או לבית הספר?
- חלבון איכותי: ביצה, טונה, גבינה, טופו או קטניות
- לחם או קרקרים מדגנים מלאים או ללא גלוטן לילדות/ים עם צליאק
- ממרחים בריאים: אבוקדו, חמאת בוטנים טבעית, גבינה, טחינה או ממרחי קטניות
- ירקות צבעוניים ושטופים
- בקבוק מים
הורים, יש בכיתה ילד/ה עם אלרגיה?
בהוד השרון מתחשבות/ים - לא מביאים את האלרגן לכיתה
אפשרויות לכריך בריא ללא אלרגנים
המלצות נוספות לחיים בריאים ופעילים ניתן למצוא באתר
"אפשריבריא"
שנת לימודים מוצלחת ובתיאבון