תמונהגם השנה חולקו קופסאות אוכל לכל התלמידות והתלמידים שמתחילים כיתה א', כחלק מהתוכנית הלאומית "אפשריבריא" שהוד השרון משתתפת בה זו השנה השנייה.
 

ומה מומלץ לשים בקופסה לגן או לבית הספר?

  • חלבון איכותי: ביצה, טונה, גבינה, טופו או קטניות
  • לחם או קרקרים מדגנים מלאים או ללא גלוטן לילדות/ים עם צליאק
  • ממרחים בריאים: אבוקדו, חמאת בוטנים טבעית, גבינה, טחינה או ממרחי קטניות
  • ירקות צבעוניים ושטופים
  • בקבוק מים

הורים, יש בכיתה ילד/ה עם אלרגיה?

בהוד השרון מתחשבות/ים - לא מביאים את האלרגן לכיתה

yes אפשרויות לכריך בריא ללא אלרגנים

המלצות נוספות לחיים בריאים ופעילים ניתן למצוא באתר yes "אפשריבריא" 

שנת לימודים מוצלחת ובתיאבון