הולכים על זה בהוד השרון
לקראת יום ההליכה העולמי שחל ב- 30.10 משיקה עיריית הוד השרון תחרות צעדים
"הולכים על זה בהוד השרון", תחרות הצעדים הראשונה של העיר.
במסגרת התחרות, עשר המשפחות שיצליחו לצבור את מספר הצעדים הגדול ביותר במהלך שישי ושבת 30-31.10 (לפי נתוני אפליקציות הצעדים במכשירי הנייד שלהן)
ושיצטלמו עם שלט שעליו הכיתוב "הולכים על זה בהוד השרון" בצירוף צילום מספר הצעדים, תזכנה בערכות אימון לכל המשפחה.
אז מה עושים ?
משתמשים באפליקציה או בטלפון חכם לספירה מספר צעדים.
מצטלמים עם שלט שעליו כתוב " הולכים על זה בהוד השרון" ביחד עם צילום מסך של מספר הצעדים שצעדתם.
את התמונות שולחים לרשות הספורט בדוא"ל: [email protected]
מסלול הליכה עירוניים מומלצים:
מערב העיר
פארק 4 עונות, יציאה לרחוב ההכשרות, ימינה לרחוב הבנים עד לדרך רמתיים, ימינה בדרך רמתיים עד לרחוב ז'בוטינסקי, ימינה הז'בוטינסקי ועד לפארק 4 עונות כ-5 ק"מ
מזרח העיר
פארק מגדיאל, יציאה לרחוב סוקולוב, ברחוב נחשון ימינה עד לרחוב אסירי ציון, שמאלה באסירי ציון עד לחנקין, שמאלה בחנקין עד לשביל התפוזים, ימינה לשביל התפוזים עד לרחוב הרצל, ימינה בהרצל לכיוון פארק מגדיאל
הליכה בטבע
פארק אקולוגי, יציאה לכיוון אחו לח, הליכה בשבילי הירקון, הליכה מסביב לאגם.