צוותי חינוך לגיל הרך (לידה עד 3)

מוזמנים.ות להשתלמות בנושא:

טוב להיות בחוץ

ההשתלמות כוללת 3 מפגשים: 10.7,16.7,24.7 בין השעות 17:00-19:00

ההשתלמות מתקיימת בשיתוף המחלקה לחינוך לידה עד 3, היחידה האזורית לאיכות הסביבה והחווה החקלאית.

מטרת ההשתלמות – הכשרת הצוותים לחיבור עם הטבע, לעבודה עם הילדים והבאת הטבע לגן.

ההשתלמות בנויה מסדנאות פרקטיות והרצאות בנושאים: ערוגת ירק, טבע וחקר מגוון המינים לקטנטנים, השהות בחוץ, ניהול הגן הירוק, מיחזור פסולת ואורח חיים מקיים.

בתום ההשתלמות כל משתתפ.ת ייצא עם ארגז כלים הכולל מגדירים והמלצות לרעיונות לשילוב הטבע והקיימות בגן

דגשים:

  • המפגשים ללא עלות. השתתפות חובה בכל המפגשים.
  • גן שהשתתף בהשתלמות יוכל לקיים ביקורים / פעילות משותפת הורים וילדים בחווה החקלאית בתיאום עם מנהלת החווה.
  • מס' המקומות מוגבל. יש להירשם מראש

לצורך שריון מקום נא למלא את הפרטים הבאים:

טופס זה אינו פעיל כעת.