תמונה
עיריית הוד השרון נערכת לפינוי אשפה וגזם בפסח

לקראת חג הפסח נערכה העירייה, אגף שיפור פני העיר, לתגבור פינוי הגזם ברחובות העיר

  • יש להניח את הגזם הביתי בשקיות בצורה מרוכזת על שפת המדרכה בסמוך לבית
  • יש לוודא כי הפסולת לא "תגלוש" לכביש ולא תחסום מעבר בבטחה של הולכי רגל על המדרכה
  • יש להקפיד על ימי האיסוף וחל איסור מוחלט להוציא גזם או פסולת בערב החג
  • בחול המועד פינוי גזם ואשפה כרגיל
  • יש להוציא את הגזם והגרוטאות יום לפני הפינוי כמפורט להלן:

פינוי גזם
30.3.26 יום שני - פינוי גזם של ימי שני ורביעי 
31.3.26 יום שלישי - פינוי של ימי שלישי וחמישי כולל אזורי תעשייה נווה נאמן וגיל עמל 

מתי להוציא? את הגזם יש להוציא בערב לפני יום האיסוף בפועל
שימו לב,
1.4.26 ערב חג פסח  7.4.26 ערב חג שני
הוצאת גזם וגושית במהלך החג אסורה בהחלט, תתקיים אכיפה מוגברת ולא יאושרו בקשות מיוחדות

פינוי אשפה

ערב חג 1.4.26 יום רביעי - פינוי אזור יום ד' ויום ה'
העבודות יחלו בשעה 04:00 

מוצאי חג שני 8.4.26  - פינוי אזור יום ד' ויום ה' 
עבודות לילה בין יום רביעי לחמישי.


המוקד העירוני לשירותך 24/7 - 108 וגם בוואטסאפ 098894000 

תודה על שיתוף הפעולה וחג שמחsmiley