שלום רב, 

על מנת לנהל את הפניות לאגף הגבייה באמצעות מערכת ה-CRM בבקשה להעביר פניות באמצעות הלינקים הבאים: 

 

 

תודה על שיתוף הפעולה

זאב מנדלמן 

מנהל אגף הגבייה