מיזם: עושים נקודה
אנו מחפשים אתכן/ם למיזם: עושים נקודה
- אתם, שמסתכלים על העיר ואומרים - יש משהו שהייתי רוצה לעשות למען העיר
- אתם, שאוהבים לקחת פרויקטים חברתיים ולקדם אותם
- או אולי אתם שרוצים לקדם פרויקטים למען הקהילה אבל צריכים עוד דחיפה קטנה, עוד יד לצעוד עמה את הדרך
במסגרת המיזם תתקיים סדנא בת 10 מפגשים, המעודדת לעשות תהליך אישי התפתחותי שנותן כלים להצלחות בכל תחומי החיים.
הסדנא תלווה את רעיונות היזמות שלכם למען הוד השרון ותסייע להוציאם אל הפועל, בשיתוף מחלקת משאבי קהילה והתנדבות שבאגף הרווחה והשירותים החברתיים.
בהנחיית עינב אלמי - מאמנת בכירה לתקשורת והישגיות אישית וזוגית, מפתחת שיטת ״המאה״ למציאת זוגיות. בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים, בוגרת לימודי פסיכולוגיה חיובית, קורס מנחים בשיטת מעגלים לשלום ובקרוב גם מנחת הורים מטעם מכון אדלר.
"התשוקה שלי היא בהנחיית קבוצות התפתחות- הובלת תהליכים בקבוצה היא מנוע מרגש, וכוחו של היחד- גורם להם להיות משמעותיים עד מאוד".
אז קומו מהספה, כי עכשיו זה הזמן שעושים נקודה
הסדנא בת 10 מפגשים תחל ב- 2.2.21
בימי שלישי בין השעות 11:00-12:30
בבית המתנדב, ז'בוטינסקי 6 פינת שביל התיכון
להרשמה: עינב אלמי 050-8877919, [email protected]
בית המתנדב 09-8894590