מנהל.ת / מחנכ.ת יקר.ה,

לקראת סיום השנה בה נערך הפיילוט של תוכנית מעג"ן במעון, נשמח לקבל משוב כן על התוכנית לשם למידה, שיפור והתייעלות.

בברכה,

נועה אביטל מנהלת מח' לידה -3 וצוות התוכנית.

טופס זה אינו פעיל כעת.

 

תודה על שיתוף הפעולה!