מקווים שנהניתן/ם בסיור עששיות לג בעומר למשפחות מיוחדות שהתקיים ב 7.5! 
 
נשמח להמשיך ולשפר את הפעילויות והשירותים שאנחנו מציעים.
חשוב לנו מאוד שתמלאו סקר משוב קצר שיסייע לנו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

נא הקדישו מספר דקות למילוי הטופס.
כיצד היית מדרג/ת את האירוע באופן כללי?

עד כמה הרגשת שהאירוע ענה על הציפיות שלך ושל המשפחה שלך?

עד כמה היית מרוצה מהארגון והלוגיסטיקה של האירוע?



להצטרפות לקבוצת הוואטספ של הקהילה לחצו כאן
לפורטל עם כל המידע על קהילת המיוחדים והמיוחדות לחצו כאן

תודה רבה על שיתוף הפעולה!