שלום לחברי הסיירת, רכזי המוגנות ומדריכי הנוער!

מצרף לכם טופס סיכום משמרת לילה שיש למלא אותו בסיום כל משמרת. סיכום זה יאפשר לנו לעקוב אחר תופעות ולסייע לנו בדיוק אחר המענים שידרשו למעטפת ההכשרות והן מעקב לצורך תיווך והפניה לגורמי חינוך, טיפול ואכיפה במידת הצורך.

האם הייתה לכם אפשרות ליצור תקשורת עם בני הנוער?
האם הייתה לכם אפשרות ליצור תקשורת עם בני הנוער? (חובה) שדה חובה
האם היו תופעות חריגות?
האם היו תופעות חריגות? (חובה) שדה חובה

תודה רבה!
כמובן שזמין לכל התייעצות, שאלה ומחשבה.
אסף.