תושבות ותושבים יקרים,

עיריית הוד השרון בוחנת היתכנות לפתיחת סדנת גינון טיפולי בת 10 מפגשים לבוגרים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים, שתתקיים אחת לשבועיים בימי שישי בבוקר, בחווה החקלאית בעיר.

הסדנה מיועדת לחיזוק החוסן האישי, הרגשי והחברתי באמצעות עבודה עם צמחים, אדמה וטבע.

במהלך סדרת מפגשים חווייתיים המשתתפים יעסקו בפעילויות גינון, יצירה מחומרי טבע, היכרות עם צמחי מרפא וקיימות, לצד שיח קבוצתי התומך ברוגע, תחושת מסוגלות, שייכות וחיבור לעצמנו, לאחרים ולסביבה.

פעילות הגינון גם תותאם לתנאים הפיזיים של המשתתפות והמשתתפים לרבות גינון בגובה (גינון בשולחנות).

הפעילות תתקיים בקבוצות קטנות ומותאמות, בהנחיית מטפלת מוסמכת בגינון טיפולי.

נשמח אם תקדישו מספר דקות למילוי הסקר.

התשובות יסייעו לנו להתאים את הפעילות לצרכים ולרצונות של התושבים.

המידע שתיתנו יישמר בקפידה תחת חוקי אבטחת המידע והגנת הפרטיות.

פרטים של האדם עם המוגבלות

סוג המוגבלות
סוג המוגבלות (חובה) שדה חובה
אילו התאמות נדרשות כדי לאפשר את ההשתתפות שלך
אילו התאמות נדרשות כדי לאפשר את ההשתתפות שלך (חובה) שדה חובה
האם תרצו לקבל מידע אם וכאשר הסדנה תיפתח
האם תרצו לקבל מידע אם וכאשר הסדנה תיפתח (חובה) שדה חובה
אישור פרטים
אישור פרטים (חובה) שדה חובה
הנני מאשר/ת קבלת מידע ו/או עדכונים מהעירייה בנוגע לפעילויות מותאמות ו/או אחרות, באמצעות הטלפון הנייד או במייל, בהתאם לשיקול דעתה.
הנני מאשר/ת קבלת מידע ו/או עדכונים מהעירייה בנוגע לפעילויות מותאמות ו/או אחרות, באמצעות הטלפון הנייד או במייל, בהתאם לשיקול דעתה. (חובה) שדה חובה

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של הקהילה לחצו כאן

תודה רבה על שיתוף הפעולה!